فایلستان
 
 
منوی اصلی
صفحه نخـــــست
چــــاپ صفــــحه
خـــانه كردن وب
ذخـــــیره صفحه
پـست الکترونیک
بایگـــانی مطالب
در باره ی ما
 
موضاعات
پیوند وبلاگ
everything
جدیدترین ماشین های دنیا
فیسبوک به سبک ایرانی

برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فایلستان و آدرس www.filestan.loxblog.com وبعد ادرس خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو ماهیانه
بهمن 1401
شهريور 1401
ارديبهشت 1399
بهمن 1397
شهريور 1397
بهمن 1396
تير 1395
مهر 1393
شهريور 1393
مرداد 1393
تير 1393
خرداد 1393
فروردين 1393
اسفند 1392
بهمن 1392
دی 1392
آذر 1392
آبان 1392
مهر 1392
شهريور 1392
مرداد 1392
تير 1392
نویسندگان
نویسندگان
پیوند وبلاگ
پارس پا
گوپاس

:: تمام پیوندها ::
 
طراح قالب و کد های جاوا...

كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

طراح قالب و کد های جاوا...

Www.LoxBlog.Com

کد های وجاوا :


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 907
بازدید کل : 78649
تعداد مطالب : 1145
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1




ستاره هایی که والدینشان در کودکی آنها را رها کردند!!
ستاره هایی که والدینشان در کودکی آنها را رها کردند!!

 

در این مقاله به معرفی تعدادی از چهره های مشهور و موفق امروزی که در دوران کودکی با مشکلات خانوادگی عدیده ای روبرو بوده و خاطرات تلخی از آن دوران دارند می پردازیم

وقتی میانجیگری برد پیت باعث آشتی آنجلینا جولی و پدرش شد

سلبریتی ها و چهره های مشهور امروزی آن قدر ثروت و جایگاه اجتماعی دارند که کسی باور نمی کند در گذشته زندگی سختی داشته اند چه برسد به این که گفته شود خانواده هایشان آن ها را ترک کرده اند. اما واقعیت این است که تعدادی از چهره های مشهور و موفق امروزی در دوران کودکی با مشکلات خانوادگی عدیده ای روبرو بوده و خاطرات تلخی از آن دوران دارند. البته فقیر بودن در کودکی در میان چهره های مشهور هالیوودی مورد نادری نیست اما کمتر کسی پیدا می شود که علیرغم طرد شدن یا تنها گذاشته شدن توسط خانواده توانسته باشد به موفقیت و شهرت برسد. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ستاره ها و چهره های مشهوری آشنا کنیم که در دوران کودکی توسط خانواده هایشان طرد شده اند اما توانسته اند بر مشکلات فایق آمده و به شهرت و ثروتی قابل توجه دست یابند.

بیشتر بدانید : کودکی سخت و باور نکردنی ستاره های هالیوود!

 جیمی فاکس

جیمی فاکس که نام اصلی او هنگام تولد اریک مارلون بیشاپ بود تنها در سن ۷ ماهگی نزد پدر و مادربزرگش رها شد زیرا پدر و مادر واقعی اش وقت و درآمد کافی برای تامین هزینه های او را نداشتند. این بازیگر برنده جایزه اسکار در مصاحبه ای با ساندی تایمز در سال ۲۰۱۴ اعلام کرد که می خواهد با والدینش که او را رها کردند رابطه خوبی برقرار کند.

جیمی فاکس 
جیمی فاکس

وی درباره رابطه خود با مادر حقیقی اش چنین گفت:” ما در حال یاد گرفتن در مورد یکدیگر هستیم”. فاکس تایید کرده که رابطه برقرار کردن با پدرش برایش بسیار سخت تر بوده است زیرا در تمام این مدت دوری پدرش تنها حدود ۵۰ کیلومتر از او دور بوده اما برای دیدار با پسرش اقدامی نکرده بود.

دمی لوواتو

دمی لوواتو برای مدت زمان زیادی توسط پدرش، پاتریک، رها شده بود. مادر دمی در یک برنامه مستند در مورد لوواتو در سال ۲۰۱۷ فاش کرد که پدر دمی از لحاظ روانی ناسالم بوده و به الکل و مواد مخدر اعتیاد شدید داشته است. خواهر دمی نیز اعتراف می کند که پدرشان همواره به داد زدن و پرت کردن وسایل خانه عادت داشته و دمی شاهد این رفتارها بوده است. یکی از دوستان لوواتو نیز می گوید که پدر دمی به خانوادهاش می گفته سرطان دارد در حالی که این ادعا صحت نداشته یا می گفته که بزودی خواهد مرد و این مسئله کاملاً دروغ بوده است. لوواتو نیز مانند پدرش مدتی را با اعتیاد دست و پنجه نرم کرد.

دمی لوواتو
دمی لوواتو


او در مستند زندگی خود چنین گفت:” پدر من یک معتاد و یک الکلی بود و به نظر من همیشه دنبال آن چیزی می گشت که در مواد و الکل یافته بود زیرا این کار او را ارضا می کرد و او این رضایت شخصی را به خانواده اش ترجیح داد”. بر اساس گزارش نیویورک تایمز، پدر دمی در سال ۲۰۱۳ در اثر ابتلا به بیماری سرطان درگذشته است و لوواتو نیز با خواندن آهنگی به نام «پدر» به روح پدر خود ادای احترام نمود.

 جاستین بیبر

بر اساس ادعاها،پدر جاستین بیبر، جرمی، در دوران کودکی او را رها کرد اما بعدها نزد او برگشت . بیبر خود در مصاحبه ای با بیلبورد در این باره چنین گفته اس:” او بالغ نشده بود. زمانی که حدوداً ۴ سال داشتم حدود یک سال مرا ترک کرد و به بریتیش کلمبیا رفت و در روز پدر به خانه بازگشت.

 جاستین بیبر 
جاستین بیبر


به یاد می آورم که مادرم گفت: اگر می خواهی اینجا بمانی باید حضور داشته باشی. این که او یک پدر بی مسئولیت بوده شاید صحت نداشته باشد اما از آن زمان تاکنون در زندگی من حضور داشته است. من روزهای تعطیل و چهارشنبه ها با او بودم”.

 مریلین مونرو

مریلین مونرو با نام اصلی نورما جین مورتنسون در سال ۱۹۲۶ در لس آنجلس از مادری به نام گلادیس پرل بیکر متولد شد و هیچگاه گفته نشد که پدر وی کیست زیرا والدین مونرو قبل از تولد او از هم جدا شده بودند. مادرش ابتدا تلاش کرد از دخترش مراقبت کند اما در نهایت دخترش را به یک زن و شوهر به نام های آیدا و وین بولندر سپرد. وی بعدها سعی کرد که بار دیگر سرپرستی مونرو را بدست آورد و برای این کار از دوستش گریس گدارد کمک گرفت.

 مریلین مونرو
 مریلین مونرو


مونرو ابتدا به یتیم خانه ای در لس آنجلس سپرده شده و سپس به نزد گدارد و سپس خاله گدارد رفت. در همین دوران بود که مادر مونرو به دلیل ابتلا به شیزوفرنی پارانویایی در بیمارستان بستری شد. اگر چه همواره گفته می شد که مونرو یتیم بوده اما بعدها مشخص شد که وی همواره برای نگهداری از مادرش تلاش می کرده و در واقع در تمام دوران شهرت در کنار مادرش بوده است. وقتی که مونرو درگذشت برای مادرش سالیانه ۵٫۰۰۰ دلار مقرری تعیین کرده بود که بر اساس یک وجه الضمان ۱۰۰٫۰۰۰ دلاری به وی پرداخت می شد.

 تایگا

تایگا روزگار سخت تنهایی خود و طرد شدن توسط خانواده اش را در آهنگی در سال ۲۰۰۹ با عنوان «نامه پدر» منعکس کرده است. وی در این اشعار می گوید که همیشه دلتنگ پدر بوده و می خواسته که پدرش در کنار او بوده و مرد بودن را به او یاد می داد. وی همچنین گفت که مادرش از این که پدرش آن ها را ترک کرده راضی نیست و نمی خواهد تایگا سراغ پدرش را بگیرد. تایگا در این اشعار اظهار امیدواری کرده بود که یک روز پدرش این آهنگ را بشنود و به سراغ او بیاید.

کلی کلارکسون

آهنگ «قطعه به قطعه» اثر کلی کلارکسون در واقع از احساس ناخوشایندی که کلی در کودکی و در هنگام تنها گذاشته شدن توسط پدرش داشته الهام گرفته شده است. وی گفته که بارها سعی کرده با پدرش تماس برقرار کند اما پدرش هر بار او را تحقیر کرده است. کلارکسون گفته که این موضوع از نظر او خنده دار است و نمی تواند تا این حد خود را برای عشق کسی خوار کند.

 انریکه ایگلسیاس

انریکه ایگلسیاس در شهر مادرید اسپانیا به دنیا آمد. پدر وی خواننده ای مشهور به نام خولیو ایگلسیاس و مادرش نیز ایزابل پریسلر نام داشت. وقتی که او هنوز بچه بود والدینش از هم جدا شده و پدرش به میامی نقل مکان کرد. در ابتدا انریکه با مادر و خواهر و برادرهای بزرگترش در اسپانیا زندگی می کرد اما وقتی که پدربزرگش توسط گروه های جدایی طلب باسک به گروگان گرفته شد وی همراه با برادرش به نزد پدرشان در میامی فرستاده شدند. هدف این بود که انریکه از دست شبه نظامیان مذکور در امان باشد اما نقل مکان به میامی باعث دور شدن انریکه از خانواده اش شد.

 انریکه ایگلسیاس
انریکه ایگلسیاس


وی از همان لحظه اول ورود به میامی زیر نظر دایه اش بزرگ شد. بعدها که وی برای ضبط اولین آهنگ خود نیاز به پول داشت به جای این که سراغ پدرش برود نزد دایه اش، الویرا اولیوارس، رفته و آن آهنگ را با نام انریکه مارتینز ضبط نمود. رابطه انریکه و پدرش هنوز هم پیچیده است. ایگلسیاس می گوید که تنها در برخی مراسم ویژه مانند مراسم خاکسپاری پدرش را می بیند و این مسئله را به بی علاقگی پدرش نسبت داده است.

 اَدل

اَدل در مراسم گرمی ۲۰۱۷ با تشکر از مدیر برنامه های خود به او چنین گفت:”من همه چیز را به تو مدیونم، ما ۱۰ سال است که با هم هستیم و من طوری تو را دوست دارم که انگار پدرم هستی. من تو را به شدت دوست دارم. نکته اینجاست که من پدرم را دوست ندارم. این علاقه چیز زیادی نیست. من طوری تو را دوست دارم که انگار پدرم هستی”. پدر واقعی اَدل، مارک ایوانز، نام داشت و در سال ۲۰۱۱ در مصاحبه با روزنامه سان اعتراف کرد زمانی که اَدل ۳ ساله بوده، او و مادرش را تنها گذاشته است.

اَدل
 اَدل

وی گفت که با مقداری مشروبات الکی از خانه رفته و به مدت ۳ سال به شدت درگیر مصرف مشروبات الکلی بوده است. همچنین وی گفته که به شدت از رفتارش پشیمان است و می داند تنها لطفی که می تواند در حق دخترش بکند این است که تا می تواند از او دور باشد. اگر چه اَدل بارها تایید کرده که پدرش را دوست ندارد اما در سال ۲۰۱۵ گفته شد که وی پدرش را بخشیده است.
 

 آنجلینا جولی

آنجلینا جولی،بازیگر سرشناس برنده جایزه اسکار، مدت زمان بسیاری از زندگی خود را از پدر مشهورش، جان وویت، دور بوده است.دلیل جدایی پدر و دختر این بوده که بر اساس ادعاها، وویت به مادر جولی، مارشلین برتراند، خیانت کرده و زمانی که جولی تنها یک سال سن داشت او و برادرش جیمز هاون را رها کرد. بر اساس ادعاها، برتراند می خواست که جولی با پدرش ارتباط داشت باشد و وی نیز در یکی از فیلم هایش با نام «لارا کرافت: مهاجم مقبره» در سال ۲۰۰۱ با پدرش همبازی شد.

 آنجلینا جولی 
آنجلینا جولی


اما در کمال ناباوری وویت در مصاحبه ای در سال ۲۰۰۲ گفت که دخترش بیماری جدی روانی دارد که باعث یک دوری طولانی مدت دیگر بین پدر و دختر شد. این دو در سال ۲۰۱۰ با میانجیگری برد پیت که آن زمان همسر جولی بود با هم آشتی کردند.

 امینم

رابطه پرتنش امینم با مادرش، دبی نلسون، به کررات در آهنگ های این خواننده موسیقی رپ منعکس شده است اما بخشی از این درگیری ها شاید به این دلیل باشد که پدر امینم آن ها را زمانی که وی کودک بوده ترک کرده است.

امینم 
امینم


مادر امینم در کتاب زندگینامه خود چنین می نویسد:” او هیچگاه پدر خود را نشناخت و من تمام سعی خودم را کردم که زندگی خوبی برای او فراهم کنم. وقتی که او زندگی کاملاً جدیدی برای خودش ساخت من خوشحال نبودم. قلب من شکسته بود”.

 مکالی کالکین

والدین مکالی کالکین، کیت و پاتریشیا، در سال ۱۹۹۵ از هم جدا شدند و درگیری سختی بین این دو برای سرپرستی پسرشان درگرفت زیرا کالکین در دوران کودکی از طریق بازی در فیلم های «تنها در خانه» ثروت قابل توجهی اندوخته بود. مکالی در سن ۱۴ سالگی خود را از دست والدینش رها کرد و تا به امروز از پدرش دور مانده است، پدری که ظاهراً سکته کرده و توان حرکت کردن ندارد. پدرش در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که دیگر مکالی را پسر خود نمی داند.

 مکالی کالکین 
مکالی کالکین


یک منبع موثق در این مورد چنین گفته است:” تا جایی که به مکالی مربوط می شود، وقتی کیت آن ها را ترک کرد اتفاق بسیار خوبی رخ داد. برای مکالی آسان نیست که بشنود کیت گفته او دیگر پسرش نیست اما با در نظر گرفتن این که آن ها مدت زمان بسیار زیادی را دور از هم بوده اند این موضوع اصلاً جای تعجب ندارد”.

 کیت هادسن

در سپتامبر ۲۰۱۶، که توسط مادرش گولدی هان و همسر او کرت راسل بزرگ شده،در مصاحبه با هاوارد استرن در مورد اتفاقات ناخوشایندی گفت که بعد از ترک او و برادرش، اولیور در کودکی توسط پدر واقعی شان، بیل هادسن، برای وی رخ داده بود. وی در این باره چنین گفت:” وقتی ما بچه بودیم او تا حدودی با ما رابطه داشت، یک جور پس و پیش رفتن بود. واقعا من آن مسایل را درک می کنم، چیزی است که او باید با آن کنار بیاید و این موضوع باید برای وی دردناک باشد،از این رو او را می بخشم… همیشه با این مشکل مواجه بوده ام که پدرم را درک نمی کردم. این موضوع را درک نمی کنم”.

 کیت هادسن 
کیت هادسن


در سال ۲۰۱۵ پدر واقعی او در مصاحبه ای با دیلی میل گفت که او خواسته الیور و کیت دیگر از اسم خانوادگی او استفاده نکنند. وی در این باره چنین گفت:” الان به آن ها می گویم، من شما را رها کردم. من پنج فرزند واقعی داشتم و اکنون خودم را پدر ۴ فرزند تصور می کنم. دیگر الیور و کیت را از آنِ خودم نمی دانم. آن ها دیگر بخشی از زندگی من نیستند”.

 جان لنون

الفرد فردی لنون، پدر جان لنون، در سال ۱۹۴۴ از مادر جان لنون که جولیا نام داشت جدا شد و این موضوع باعث جدایی لنون و پدرش برای باقی عمر شد. جان در مصاحبه ای در سال ۱۹۶۶ در این باره چنین گفت:” من هیچ وقت پدرم را نمی شناختم. در طول زندگی ام تا زمانی که ۲۲ ساله شدم ۲ بار او را دیدم. آن هم بعد از این که من چند آهنگ موفق ساخته بودم. او را دیدم و با او صحبت کردم و به این نتیجه رسیدم که هنوز هم نمی خواهم او را بشناسم”. جان در اکتبر ۱۹۷۰ پدرش را به خانه اش دعوت کرد اما دیدار آن ها نتیجه خوبی نداشت. ظاهراً جان رفتار مناسبی با آلفرد نداشته و سر او فریاد زده بود.

 جان لنون 
جان لنون


تونی کارت رایت در کتاب خود در مورد این دیدار چنین می نویسد:” جان به پدرش گفت که اگر او با داستان زندگی اش به سراغ رسانه ها برود او را در یک جعبه انداخته و او را از هواپیما به درون اقیانوس خواهد انداخت تا غرق شود. فردی می دانست پسر ش آنقدر بی تعادل هست که عین این کار را انجام دهد. فردی دیگر جان را ندید”. فردی در سال ۱۹۷۵ درگذشت و سال بعد جان لنون در مصاحبه ای چنین گفت:” من از بازپروری برگشته بودم و به او گفتم که از آنجا برود و او نیز از آنجا رفت و ای کاش نگفته بودم زیرا هر کسی مشکلات خاص خودش را دارد- درست مانند پدران خودسر. اکنون کمی بالغ تر شده ام او فشاری بچه داشتن یا طلاق و دلایل این که چرا مردم نمی توانند با مسئولیت هایشان کنار بیایند را درک می کنم”.


ستاره‌هایی که از بیماری‌های کشنده نجات یافتند/ از آنجلینا جولی تا سلنا گومز
ستاره‌هایی که از بیماری‌های کشنده نجات یافتند/ از آنجلینا جولی تا سلنا گومز

 

اگر مایلید با بیماری های کشنده ای که ستاره های هالیوود با آنها دست و پنجه نرم کرده اند آشنا شوید و از مرگ نجات یافتند مطلع شوید، در ادامه همراه مان باشید

بیماری های سختی که سلبریتی ها با آنها دست و پنجه نرم کرده اند

شاید ما با خودمان فکر کنیم که ستاره های هالیوود همیشه زندگی سالم، شاد و مرفهی دارند، اما اشتباه کرده ایم، بیماری به سراغ آنها هم می رود. برخی از ستاره ها ترجیح می دهند که در مورد بیماری شان با مردم صحبت نکنند، در حالی که برخی دیگر از فاش کردن این راز ابایی ندارند. اگر دوست دارید با بیماری های کشنده ای که ستاره های هالیوود با آنها دست و پنجه نرم کرده اند آشنا شوید، در ادامه همراه مان باشید.

بیشتر بدانید : 10 ستاره که بیماری سخت و لاعلاج داشتند، اما مشهور شدند + عکس

آنجلینا جولی

قبل از خبر داغ جدایی آنجلینا از برد پیت، او هوادارانش را با خبر ابتلایش به بیماری سرطان سینه شوکه کرد. آنجلینا جولی در سال ۲۰۱۳ اعلام کرد که به دلیل دارا بودن یک ژن معیوب، احتمال ابتلای او به سرطان پستان ۸۷ درصد و ابتلا به سرطان تخمدان ۵۰ درصد می باشد، به این خاطر دست به عمل جراحی ماستکتومی (پستان‌برداری) زد و سینه هایش را برداشت.

آنجلینا جولی
آنجلینا جولی


جراحی ‌ها و مراحل درمانی او یک سال تمام به طول انجامید. با توجه به این عمل ‌ها احتمال سرطان پستان در او به زیر ۵ درصد رسیده ‌است.

بیشتر بدانید : 14 حقیقت جالب در مورد آنجلینا جولی!! +عکس

سارا هایلند

سارا هایلند بازیگر تلویزیون و سینمایی آمریکایی است که بیشتر برای بازی در نقش خواهر بزرگ خانواده، هیلی دانفی در مجموعه تلویزیونی «خانواده امروزی» شناخته شده است. اما قبل تر از همه اینها، زمانی که او در سنین نوجوانی به بیماری دیسپلازی کلیه مبتلا شد، نامش بر سر زبان ها افتاد.

سارا هایلند
سارا هایلند


بیماری دیسپلازی بیماری ست که فرد با دو کلیه متولد می ‌شود، اما فقط یکی از کلیه ‌هایش فعال است. اما خوشبختانه او یکی از کلیه های پدرش را پیوند زد و حال زندگی سالمی را در پیش گرفته است.

سلنا گومز

در حال حاضر سلنا گومز یکی از مشهورترین ستاره های هالیوود به شمار می رود. او از سال ۲۰۱۳ با بیماری لوپوس و عوارض جسمی و روانی آن دست و پنجه نرم می‌ کرد و به همین دلیل در همان سال مجبور به لغو تور آلبوم «رقص ستارگان» شد. او در سال ۲۰۱۵ به‌ طور رسمی بیماری خود را تأیید کرد و در سال ۲۰۱۶ نیز به دلیل عوارض روانی و جسمی این بیماری مجبور به لغو تور آلبوم «احیا» گردید.

سلنا گومز
سلنا گومز


سلنا چند ماه، خبر از عمل پیوند کلیه خود به دلیل عوارض ناشی از این بیماری و جهتِ بهبود سلامت عمومی‌ اش داد. فرانسیا رائیسا بازیگر آمریکایی که از دوستان او به‌ شمار می ‌رود، فردی بود که کلیه خود را به سلنا اهدا کرد.

هلی بری

هلی بری به بیماری دیابت نوع 2 دچار است. همین بیماری باعث شد که او نتواند در شو تلویزیونی «عروسک های زنده» حضور داشته باشد. دیابت نوع 2 نوعی اختلال در سوخت و ساز بدن است که با بالا بودن گلوکز خون در شرایط مقاومت در مقابل انسولین و کمبود نسبی انسولین شناسایی می ‌شود.

هلی بری
هلی بری


از آنجا که بدن دیابتی ها انسولین کافی تولید نمی کند، آنها انرژی کافی ندارند و مدام احساس خستگی می کنند. این بیماری در شرایط خاصی نیز منجر به مرگ می شود. هلی بری مجبور است که تا آخر عمر انسولین تزریق کند و در رژیم غذایی اش نیز محتاط باشد.

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان تمام جزییات زندگی اش را در اختیار هوادارانش قرار می دهد، از این رو همه مردم از زیر و بم زندگی او باخبرند. البته موضوعی که او از همگان پنهان کرد بیماری اش با نام پسوریازیس بود.

کیم کارداشیان
کیم کارداشیان


پسوریازیس بیماری پوستی مزمن خود ایمنی است و هنگامی رخ می ‌دهد که دستگاه ایمنی بدن سیگنال ‌های اشتباهی می‌ فرستد که باعث افزایش سرعت چرخه رشد سلول‌ های پوست می‌ شود. کیم اعلام کرده که این بیماری را از مادرش، کریس جنر، به ارث برده است که او هم نشانه های بیماری را از 30 سالگی مشاهده کرده بود.

مایکل جی فاکس

مایکل جی فاکس بازیگر کانادایی است که بیشتر به خاطر حضور در فیلم «بازگشت به آینده» مشهور است. اما درست چندین سال پس از شهرت اش او اعلام کرد که به بیماری پارکینسون مبتلاست.

مایکل جی فاکس
مایکل جی فاکس


این بیماری همان لرزش در وضعیت استراحت است که شیوع آن بیشتر در سنین پیری است اما در جوانان هم دیده می ‌شود. بطور کلی این بیماری بر اثر از بین رفتن سلول ‌های ترشح‌ کننده ماده ‌ای به نام دوپامین، که یک انتقال دهنده عصبی است، رخ می ‌دهد. اگر چه مایکل نشانه های این بیماری را در سال 1991 مشاهده کرد اما تا سال 1998 حرفی از آن به میان نیاورد.

آوریل لوین

آوریل لوین دومین خواننده زن کانادایی ست که بیشترین فروش آلبوم را، پس از سلن دیون، در جهان داشته است. البته اینهمه ثروت هم نتوانست او را از بیماری لایم در امان نگه دارد.

آوریل لوین
آوریل لوین


این بیماری نوعی عفونت اسپیروکتی چند سیستمی است که به وسیله نیش نوعی کنه منتقل می شود. تب، سردرد، خستگی، افسردگی و خارش پوست از مهمترین علائم این بیماری به شمار می روند. اگرچه این بیماری منجر به مرگ نیز می شود اما آوریل لوین چند ماه پس از اعلام بیماری اش، گفت که از آن رهایی یافته است.

دمی لواتو

دمی لواتو از این که در مورد بیماری اش صحبت کند، هراسی ندارد. او گفت که دچار بیماری اختلال دوقطبی ست. «من با این بیماری دست و پنجه نرم می کنم و چاره دیگری هم ندارم. من به کمک پزشکم داروهای زیادی را امتحان می کنم تا ببینم کدامیک با ما سازگاری دارد. زندگی با این بیماری ممکن است اما صبر می خواهد.

دمی لواتو
دمی لواتو


ما ماشین نیستیم که به تعمیرگاه برویم و سریع درست شویم، هر درمانی روش و زمان خاص خود را دارد. من زندگی ام را دوست دارم و سعی می کنم که با آن راه بیایم. هر روز نمی شود شاد بود اما من می دانم که باید سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرم و مطمئنم که اتفاقات خوب در راه است.»

هیو جکمن

هیو جکمن چندین سال است که از سرطان پوست رنج می برد. این بیماری در بینی او عود کرده به طوری که در سال 2013 مجبور شد بخشی از سلول ‌های پوستی بینی خود را بردارد.

هیو جکمن
هیو جکمن


شانسی که او آورد این بود که خیلی زود توانست این بیماری را تشخیص دهد. هیو تا به حال 6 بار با عمل جراحی با این بیماری مقاومت کرده است. او حتی از هوادارانش خواسته بود که مدام آزمایش پزشکی بدهند تا به موقع بتوانند با این بیماری رو به ‌رو شوند. او همچنین در مورد اهمیت زدن کرم های ضد آفتاب نیز صحبت کرده است.

مایکل داگلاس

مایکل داگلاس ستاره دیگری ست که به بیماری اش اعتراف کرد. بیماری او از بیماری های دیگر ستاره ها خطرناک تر بود. او در سال ۲۰۱۰ اعلام کرد که به سرطان گلو مبتلا شده و تحت شیمی ‌درمانی و پرتودرمانی قرار گرفته ‌است.

مایکل داگلاس
مایکل داگلاس


او بعدا در گفتگویی اعلام کرد که ویروس پاپیلوما باعث این نوع خاص سرطان شده و از طریق رابطه جنسی منتقل می شود. خوشبختانه او نیز توانسته از مرگ نجات یابد.


عکس های خیلی قدیمی از ستاره ها که کمتر کسی آنها را دیده است!
عکس های خیلی قدیمی از ستاره ها که کمتر کسی آنها را دیده است!

 

 دیدن تصاویر قدیمی همیشه لذت بخش و خاطره انگیز بوده؛ خصوصا اگر این عکس ها متعلق به ستاره های مشهور هالیوود باشد

عکس های قدیمی و جذاب از ستاره های هالیوود

1. شرلی تمپل با یک بوقلمون، سال 1949
ما شرلی تمپل را از کودکی روی صفحه تلویزیون دیده ایم، اما این بازیگ وقتی به سن بزرگسالی رسید هم دست از بازیگری نکشید. ما در این عکس شرلی تمپل 21 ساله را در یک عکس با تم غیر معمول شکرگزاری در کنار یک بوقلمون با نگاه مشکوک می بینیم.

شرلی تمپل بازیگری را از سن بسیار پایین و در سه سالگی آغاز کرد، و در نوجوانی نیز به این حرفه ادامه داد. او بعدها با ورود به سیاست در زمینه حرفه اش تغییراتی ایجاد کرد. او در نقش سفیر آمریکا در غنا  و چک اسلواکی فعالیت داشت.

عکس قدیمی,عکس قدیمی بازیگر,عکس ستاره ها,عکس خیلی قدیمی,هالیوود,شرلی نمپل 

 عکس قدیمی از شرلی تمپل بازیگر هالیوود



2. عکسی جالب از ستاره راک الویس پریسلی؛ او روی سر پسر بچه در حال امضا دادن به طرفدارانش است!


قطعا امضا دادن از کارهای روزمره این ستاره موسیقی جهانی بوده است. فکر نمی کنم کسی در جهان وجود داشته باشد که نام الویس پریسلی را نشنیده باشد!

عکس قدیمی,عکس قدیمی بازیگر,عکس ستاره ها,عکس خیلی قدیمی,هالیوود,الویس پریسلی 

 عکس جوانی الویس پریسلی

بیشتر بدانید : الویس پریسلی: عکس هایی که هیچگاه از سلطان راک اند رول منتشر نشد



3. آدری هپبورن با حیوان خانگی اش که یک اهو بود در حال خرید کردن است، سال 1958

آدری هپبورن در  فیلم «عمارت سبز» به کارگردانی  Mel Ferrer- کسی که بعدها همسرش شد- بازی کرد. در این فیلم بچه آهوی کوچکی بود که مربی حیوانات از آدری هپورن خواست این اهوی کوچک را با خود به خانه ببرد تا به این حیوان یاد بدهد همه جا او را دنبال کند.

عکس قدیمی,عکس قدیمی بازیگر,عکس ستاره ها,عکس خیلی قدیمی,هالیوود,آدری هپبورن 

 آدری هپبورن همراه با حیوان خانگی اش



4. آرنولد شوارتزنگر برای اولین بار در نیویورک، 1968

اگر این عکس نبود چه کسی باورمی توانست تصور کنید آرنولد شوارتزنگر این ستاره بادی بیلدینگ حرفه ای و ستاره سینما و فرماندار سابق کالیفرنیا تابحال به نیویورک نرفته بوده و با دروبینی در دست و چشمانی باز و مشتاق  برای اولین بار به این شهر نگاه می کرده است. به صورت او دقت کنید!

آرنولد شوارتزنگر در سال 1968 به آمریکا و شهر نیویورک مهاجرت کرد تا بتواند جوان ترین بادی بیلدینگ کاری شود که عنوان Mr. Universe را به دست اورده است. اما او خیلی زود به جای ورزش به سینمای هالیوود رو آورد. کسی چه می داند در آینده چه در انتظارمان است!

عکس قدیمی,عکس قدیمی بازیگر,عکس ستاره ها,عکس خیلی قدیمی,هالیوود,آرنولد شوارتزنگر 

 عکس قدیمی از  آرنولد شوارتزنگر



5. مریلین مونرو ملکه انگلیس را ملاقات می کند، 1956

ملکه الیزابت دوم- ملکه ای با طولانی ترین دوران سلطنت در بریتانیا، که در 21 آپریل 2018 نود و دومین سالگرد تولدش را جشن گرفت. همراه با یک چهره افسانه ای از سینمای هالیوود در یک قاب: مریلین مونرو

ملکه الیزابت دوم و مریلین مونرو برای اولین بار در مراسم افتتاحیه فیلمی به بازی مونرو و کارگردانی آرتور میلر (که بعدها همسرش شد) همدیگر را ملاقات کردند. در این زمان مونرو و ملکه الیزابت هر دو 30 ساله بودند.

عکس قدیمی,عکس قدیمی بازیگر,عکس ستاره ها,عکس خیلی قدیمی,هالیوود,مریلین مونرو 

 دیدار ملکه انگلیس با مریلین مونرو

بیشتر بدانید : عکس‌های نادر از «مریلین مونرو» که تابحال ندیده‌اید!


6. بازیگران اصلی جنگ ستارگان

این مجموعه پرطرفدار سینمای هالیوود اولین بار در سال 1977 به مردم معرفی شد و به سرعت به شهرت رسید.

عکس قدیمی,عکس قدیمی بازیگر,عکس ستاره ها,عکس خیلی قدیمی,هالیوود,جنگ ستارگان 

  بازیگران اصلی جنگ ستارگان



7. مریلین مونرو با نام اصلی نورما جین مورتنسون، 1944

مریلین مونرو کسی که دوران کودکی سختی داشت، در کودکی در خانه های زیادی زندگی کرد، در 16 سالگی ازدواج کرد و قبل از مشهور شدن در کارخانه نظامی آمریکا کار می کرد.
اما برای او همه چیز از سال 1944 عوض شد، او در محل کار به یک عکاس معرفی شد. رابطه با این عکاس باعث ورود او به حرفه مدلینگ و سپس بازیگری شد.

عکس قدیمی,عکس قدیمی بازیگر,عکس ستاره ها,عکس خیلی قدیمی,هالیوود,مریلین مونرو 

 عکس قدیمی مریلین مونرو

8. کودکی آنجلینا جولی در کنار پدر و مادرش

آنجلینا جولی یکی از مدرن ترین و جذاب ترین ستاره های در حال حاضر هالیوود؛ عجیب نیست که بدانیم او فرزند یکی از قدرتمندترین زوج های هالیوود Jon Voight و Marcheline Bertrand  است.

عکس قدیمی,عکس قدیمی بازیگر,عکس ستاره ها,عکس خیلی قدیمی,هالیوود,آنجلینا جولی 

 عکس بچگی آنجلینا جولی

بیشتر بدانید : 10 نکته‌ای که در مورد آنجلینا جولی نمی‌دانستید!!

 

9. الیزابت تیلور با گربه کوچکش، 1953

یکی از معروف ترین ستاره های جذاب هالیوود تا بحال روی پرده نقره ای درخشیده است. الیزابت تیلور یکی از معدود ستاره های کودک هالیوود در دهه 40 که تا بزرگ سالگی به حرفه اش ادامه داد.

این ستاره در سال 1999 عنوان هفتمین ستاره بزرگ افسانه ای سینما را از آن خود کرد.
این بازیگر علاوه بر استعداد و جذابیت فراوان علاقه زیادی به گربه ها داشت. او در این عکس با ظاهری معصوم سر صحنه فیلم The Girl Who Had Everything  در سال 1953 با یک گربه کوچک در جیبش برای عکاس ژست گرفته است.

عکس قدیمی,عکس قدیمی بازیگر,عکس ستاره ها,عکس خیلی قدیمی,هالیوود,الیزابت تیلور 

 عکس قدیمی  الیزابت تیلور

بیشتر بدانید : 21 عکس به یادماندنی الیزابت تیلور از جوانی تا پیری

 

10. اسطوره عصر طلایی ورونیکا لیک Veronica Lake

Veronica Lake  نیز مانند مریلین مونرو زندگی اش را با یک نام دیگر اغاز کرد. او به خاطر نقش های متفاوش در دهه 40 به شهرت رسید.

عکس قدیمی,عکس قدیمی بازیگر,عکس ستاره ها,عکس خیلی قدیمی,هالیوود,ورونیکا لیک 

 ورونیکا لیک Veronica Lake


11. مهمانی سربازان در سرباز خانه و حضور ستاره های هالیوود

بت دیویس بازیگر افسانه ای هالیوود در جشن سربازان زمان جنگ جهانی دوم شرکت کرده است. جشن و رقص و پایکوبی سربازان راهی برای فرار از سختی های جنگ بود.

عکس قدیمی,عکس قدیمی بازیگر,عکس ستاره ها,عکس خیلی قدیمی,هالیوود,بت دیویس 

 بت دیویس در مهمانی سربازان

 

12. هالیوود پایان جنگ جهانی دوم را جشن می گیرد

عکس قدیمی,عکس قدیمی بازیگر,عکس ستاره ها,عکس خیلی قدیمی,هالیوود,جنگ جهانی دوم 

جشن پایان جنگ جهانی دوم


13. کرت کابین و کورتنی لاو با دخترشان


کرت کابین و کورتنی لاو زوج قدرتمند دهه 90 قبل از مرگ کرت در سال 1994 این عکس را انداخته اند. لاو در این عکس تنها دخترشان فرانسیس بین کابین را در آغوش گرفته است.

عکس قدیمی,عکس قدیمی بازیگر,عکس ستاره ها,عکس خیلی قدیمی,هالیوود, کرت کابین,کورتنی لاو  

 کرت کابین و کورتنی لاو همراه با دخترشان


14. باب مارلی  و جیمی هندریکس


این عکس  در روستای گرینویچ طی یک ملاقات بین جیمی هندریکس و باب مارلی گرفته شده است. آن زمان این عکسی معمولی به حساب می آمد؛ چون هیچ کدامشان شهرت امروز را نداشتند.

باب مارلی در این عکس (سال 1968)  23 سال دارد و یک هنرمند تنها بود که با همسرش به آمریکا سفر می کند و با جیمی هندریکس ملاقات می کند. این دو ستاره با هم سیگار کشیده و تفریح کردند.

عکس قدیمی,عکس قدیمی بازیگر,عکس ستاره ها,عکس خیلی قدیمی,هالیوود, جیمی هندریکس,باب مارلی 

 جیمی هندریکس و باب مارلی

 

بیشتر بدانید : عکس‌های پنهانی گروه «بیتلز» 30 هزار پوند فروخته شد!


15. اعضای گروه بیتلز در سال 1964

هنری بنسون عکاس در سال 1964 این عکس را از اعضای گروه بیتلز که در هتل  George V در حال بازی با بالش ها بودند ثبت کرد. بخش جالب این ماجرا اینکه وقتیکه این عکاس برای پوشش دادن خبرها و کار با این گروه موسیقی به ماموریت فرستاده شد، حتی نمی خواست با انها ملاقات کند!

عکس قدیمی,عکس قدیمی بازیگر,عکس ستاره ها,عکس خیلی قدیمی,هالیوود,گروه بیتلز 

 عکس قدیمی گروه بیتلز


مشکلات خواننده زن 29 ساله بخاطر درشت بودن اندامش! عکس
مشکلات خواننده زن 29 ساله بخاطر درشت بودن اندامش! عکس

 

بی بی رکسا خواننده 29 ساله بخاطر درشت بودن اندامش, هیچ طراح سرشناسی تمایلی به دوختن و طراحی لباس برای وی ندارد

دردسر بی‌بی رکسا برای انتخاب لباس در مراسم گرمی

بی بی رکسا می‌گوید برخی از طراحان مد از تهیه لباسی که او بتواند در مراسم اهدای جوایز گرمی ماه آینده بپوشد خودداری کردند و به او که سایز ۶–۸ آمریکا، معادل سایز ۳۸ اروپا است، برچسب "خیلی گنده" زدند.

بعد از شنیدن شکایت او، اکنون بعضی از طراحان مد به خواننده و ترانه‌نویس آمریکایی پیشنهاد داده‌اند تا برای او لباس بدوزند.

بی‌بی رکسا با ترانه پرفروش "Meant To Be" یکی از کاندیداهای پجایزه بهترین اجرای دو نفره کانتری، در مراسم جوایز گرمی ۱۰ فوریه است. او همچنین نامزد بهترین هنرمند (خواننده) جدید جوایز گرمی است.

بی‌بی رکسا ۲۹ ساله در اینستاگرام خود ویدئویی پست کرد و گفت: "بالاخره نامزد گرمی شدم که یکی از خوشایندترین اتفاق ها است. خیلی وقت ها خواننده‌ها با طراح های مد صحبت می‌کنند تا برایشان در مراسم فرش قرمز لباس بدوزند."

ولی او که در اینستاگرام حدود ۷.۳ میلیون نفر دنبال کننده دارد، فاش کرد که طراحان به استایلیست او گفتند که هیکل او برای لباس طراحی کردن خیلی درشت است.

بی‌بی رکسا ادامه داده است: "اگر سایز ۶ یا ۸ (معادل سایز ۳۸ اروپایی) زیادی گنده است، دیگر نمی دانم به شما چه بگویم. اصلاً لباس لعنتی شما را نمی خواهم. چون مسخره است. یعنی دارید به تمام زن هایی که سایز ۸ به بالا هستند می‌گویید که زیبا نیستند و نباید پیراهن شب بپوشند."​


تیپ و ظاهر بی‌بی رکسا

تیپ و ظاهر بی‌بی رکسا


عکس های خنده دار و دیدنی از نوزادی که 9 هفته زودتر بدنیا آمد
عکس های خنده دار و دیدنی از نوزادی که 9 هفته زودتر بدنیا آمد

 

پدری که فرزندش 9 هفته زودتر به دنیا آمد, عکس های جالب و بامزه ای از نوزادش را منتشر کرد

عکس های خنده دار و بامزه یک پدر از نوزاد زود‌رس اش

«ریان» فرزند زودرس «مت مک» است که ۹ هفته زودتر از موعد به دنیا آمد و کمتر از ۱۳۵۰ گرم وزن داشت؛ و حالا می‌بینید که پدرش با نارس بودن او شوخی کرده و عکس‌های بامزه و دوست داشتنی از او گرفته است.


عکس جالب از نوزاد
عکس جالب از نوزاد

عکس خنده دار از نوزاد
عکس خنده دار از نوزاد

عکس خلاقانه از نوزاد
عکس خلاقانه از نوزاد

عکس بامزه از نوزاد
عکس بامزه از نوزاد

سوژه شدن حرکت ماتریکسی ورزشکار زن ایرانی! عکس
سوژه شدن حرکت ماتریکسی ورزشکار زن ایرانی! عکس

 

حرکت زیبای ناهید پورشبانان ووشوکار ایرانی در بین زیباترین عکس های فدراسیون جهانی ورزش های رزمی قرار گرفت

حرکت زیبای ناهید پورشبانان ووشوکار ایرانی

فدراسیون جهانی ورزش های دانشجویی با انتشار برترین تصاویر سال 2018 میلادی که یکی از آنها متعلق به «ناهید پورشبانان» است با به کار بردن عبارت «دنیای وارونه» نوشت: دختر ووشوکار ایران همچون فیلم ماتریکس با اجرای عالی خود، زمان را متوقف کرد.

در متن نوشته شده برای این تصویر آمده است: در مسابقات ووشوی دانشجویان جهان که در ماکائو برگزار شد، این ورزشکار عملکردی چون فیلم ماتریکس داشت و زمان را با حالتی معلق و برعکس، متوقف کرد.

در ادامه این متن آمده است: تالو بخشی از رشته جذاب ووشو است که نمونه های آنرا می توان در فیلم های معروف رزمی و تخیلی تماشا کرد.

در پایان متن فدراسیون جهانی ورزش های دانشجویی ذکر شد: پیشنهاد می کنیم گوشی همراه یا لب تاپ خود را برگردانید و آنگاه متوجه خواهید شد که ووشوکار ایرانی چه حرکت زیبایی را از خود برجای گذاشته است.


حرکت زیبای ناهید پورشبانان

حرکت زیبای ناهید پورشبانان


باارزش ترین آثار هنری جهان که از موزه های هنری دزدیده شدند! + عکس
باارزش ترین آثار هنری جهان که از موزه های هنری دزدیده شدند! + عکس

 

آثار هنری همیشه وسوسه خوبی برای دزدها بوده، چراکه حتی با دزدیدن یک تابلو می توانستند زندگی شان را تامین کنند

آثار هنری مشهور دزدیده شده

هنر امری درونی است. خطوط قلم مو وری بوم از نظر یک فرد می تواند شبیه خط خطی های بچه گانه باشد، ولی از نظر فردی دیگر تصویری بسیار زیبا به نظر بیایید. گذاشتن قیمت های بسیار بالا بر روی آثار هنری در مزایده ها نشاندهنده این است که برخی از افراد حاضرند برای داشتن این آثار هنری هر مبلغی را پرداخت کنند. همین ارزشمند بودن آثار باعث شده توجه دزدان نیز به سمت کارهای هنری جلب شود!
موزه های هنری سال های سال آثار هنری را نگه می داشتند، و دزدها نیز در سایه قدم می زدند و با کند و کاو کردن در سیستم های امنیتی به دنبال راه هایی برای گذشتن از موانع و رسیدن به هدف خود بودند.
برای دزدها این آثار چنان ارزشمند هستند که ریسک بالای دزدی از موزه را به جان خریده و دنبال آثار هنری ارزشمند بدون قیمتی هستند که  تمام عمرشان را بیمه می کند.
حال می خواهیم آثار هنری مشهوری که از موزه ها دزدیده شدند را معرفی کنیم:


1. تابلوی ونسان ون گوک (3 میلیون دلار): دزدها به سیستم امنیتی گالری هنر ویتورث دانشگاه منچستر نفوذ کردند، فقط به خاطر اینکه تمام کارهای هنری دزدیده شده را داخل لوله های مقوایی کرده و در یک حمام با یک دست خط رها کنند. آنها در این دست خط در مورد ضعیف بودند سیستم امنیتی گالری گوشزد کرده و و خواستند در مورد اینگونه اتفاقات با آنها مشورت کنند!

تابلوی ونسان ون گوک,تابلوی دزدیده شده
تابلوی  ونسان ون گوک



2. نقاشی های دیواری گالری ادنهرست (Edenhurs) چهار میلیون دلار: دزدها سال 2002 زنگ های هشدار گالری را قطع کرده و از سقف پایین آمدند تا تابلو ها A(عکس زیر) و یک دیوار نما منسوب به گرترود آندربیلت ویتنی Gertrude Vanderbilt Whitney  را دزدیدند. این تابلوهای باارزش هنوز پیدا نشده اند!

نقاشی های دیواری,گالری ادنهرست,نقاشی دزدیده شده
نقاشی های دیواری گالری ادنهرست


3. منظره Auvers-sur-Oise اثر پل سزار(4.5 میلیون دلار): یک دزد از ضعیف بودن سیستم امنیتی موزه Ashmolean در آکسفورد به خاطر شلوغی سال نو سواستفاده کرد –همچنین از صدای بلند آتش بازی به نفع خود بهره گرفت- تا توانست در عرض ده دقیقه این نقاشی را بدزدد. این اثر هنری بعدا پیدا شد.

پل سزار,نقاشی پل سزار,نقاشی دزدیده شده
منظره Auvers-sur-Oise اثر پل سزار



4. Topos IV اثر چیلیدا و آثار دیگر (6.6 میلیون دلار): دزدها ابتدا یک کامیون دزدیدند تا بتوانند با آن 30 عدد اثر هنری باارزش را جابجا کنند. که شامل یک نقاشی از پابلو پیکاسو- از یک خانه روستایی در Getafe از اسپانیا است. اما فقط تعداد کمی از این آثار باارزش دزدیده شده توسط خلافکاران هنر پیدا شد.


5. گیبسون استرادیواریوس (15 میلیون دلار)  : ویولون باارزش اثر دست استرادیواریوس افسانه ای دو بار در سالهای1919 و دوباره سال 1936 توسط یک موسیقی دان به نام جولیان آلتمن دزدیده شد. کسی که در بستر مرگ به این دزدی اعتراف کرد. اگرچه در سال 2018 جاشوا بل ویولونیست قابل احترام مالک اصلی این ویولون بود.

 استرادیواریوس,ویولون,ویولون دزدیده شده
ویولون  استرادیواریوس


6. تابلوی ولادت عیسی از کاراواجو (20 میلیون دلار): پلیس ها شک داشتند که مافیای سیسیلی این تابلو را از اورانتوریو دی سان لورنزو دزدیده باشد. اما هیچ کس قطعی نمی داند. اکنون یک نسخه المثنی ازین تابلو اثر هنرمند ایتالیایی  باروک به جای تابلوی اصلی به دیوار زده شده است.

تابلوی ولادت عیسی,کاراواجو
تابلوی ولادت عیسی از کاراواجو


7. گنجینه های هنری پیش کلمبیایی (20 میلیون دلار): دو دانشجوی ترک تحصیل کرده از موزه ملی علم شناسی مکزیک بالا رفتند تا 124  اثر هنری مانند نمونه عکس زیر را بدزدند. سه سال بعد پلیس دزدها را دستگیر کرد و بیشتر اموال مسروقه را کشف کرد.

گنجینه های هنری,پیش کلمبیایی,آثار دزدیده شده
گنجینه های هنری پیش کلمبیایی


8. نقاشی های پیکاسو و ماتیس (24 میلیون دلار): فضاهای خالی بین دیوارهای موزه Kunsthal ندرلند باعث شد دزدها بتوانند در کمتر از سه دقیقه آثار هنری باارزشی را بدزدند.  اما اولین بار که پلیس توانست دزدها را دستگیر کند، مادر یکی از انها تعداد زیادی از نقاشی ها را آتش زد تا مدارک را از بین ببرد!!

موزه Kunsthal
موزه Kunsthal



9. دو اثر از رنوار و یک اثر از رامبراند (30 میلیون دلار): سال 2002 دزدها به با کمک اسلحه گرفتن به سمت محافظین توانستند به موزه استکهلم در سوئد دستبرد زده و آثار گران قیمتی را برداشته و با یک قایق فرار کنند. که عاقبت با کمک پلیس دزدها آثار هنری پیدا و دزدها دستگیر شدند.

موزه استکهلم,تابلوی هنری دزدیده شده


10. تخم مرغ های Fabergé (33 میلون دلار): در سال 1885 ، جواهر فروش روسی، خانه Fabergé را برقرار کرد و در آنجا 50 عدد تخم مرغ طلا کار شده با جواهر از خاندان سلطنتی روسیه را نگهداری می کرد. هشت عدد از آنها سال 1917 طی انقلاب روسیه گم شدند. نزدیک یک دهه بعد یک نفر آنها را در حیاط ضایعاتی امریکایی پیدا کرده و به مبلغ 33 میلیون دلار فروخت.

Fabergé eggs,تخم مرغ های Fabergé
تخم مرغ های Fabergé


آخرین مطالب ...
» دانلود کتاب صوتی چگونه در بورس ۲ میلیون دلار بدست آوردم :
» ستاره هایی که والدینشان در کودکی آنها را رها کردند!!
» ستاره‌هایی که از بیماری‌های کشنده نجات یافتند/ از آنجلینا جولی تا سلنا گومز
» عکس های خیلی قدیمی از ستاره ها که کمتر کسی آنها را دیده است!
» مشکلات خواننده زن 29 ساله بخاطر درشت بودن اندامش! عکس
» عکس های خنده دار و دیدنی از نوزادی که 9 هفته زودتر بدنیا آمد
» سوژه شدن حرکت ماتریکسی ورزشکار زن ایرانی! عکس

Home | FeedBack

Copyright © 2008 LoxBlog.Com . All Rights Reserved. Translation Www.NazTarin.Com